Спецификација предмета за књигу предмета
Студијски програм  Професор биологије
Изборно подручје (модул)  
Врста и ниво студија Мастер академске студије II ниво
Назив предмета Анатомија и физиологија човека
Наставник (за предавања) Ђурашевић Ф Синиша
Наставник/сарадник (за вежбе) Ђурашевић Ф Синиша
Наставник/сарадник (за ДОН) Ђурашевић Ф Синиша
Број ЕСПБ 4 Статус предмета (обавезни/изборни) изборни
Услов  
Циљ
предмета
Планирање и реализација компаративног школског часа на нивоу основне и средње школе из одабраног органског система.
Исход
предмета
По завршетку курса студенти ће умети да:
- Смислено  и са циљем уведе ученика у наставну област;
- Развије код ученика кључне компетенције које су неопходне за живот у модерном друштву;
- Промовише друштвено одговорно понашање и здраве стилове живота;
- Испланира поучавање и учење тако да поред специфичних предметних и исхода и компетенција, оно допринесе остваривању општих исхода образовања и васпитања и развоју општих и специфичних компетенција;
- Испланира и примени различите методе, технике и облике рада ради ефикасног наставног процеса;
- Испланира и реализује наставу водећи рачуна o хоризонталној и вертикалној повезаности садржаја;
- Испланира и реализује наставу ослањајући се на искуства ученика, примере из cвакодневног живота, актуелна достигнућа/научне новине.
Садржај предмета
Теоријска
настава
 
Практична настава (вежбе, ДОН, студијски истражива-чки рад) Планирање и реализација компаративног школског часа на примеру анатомије и физиологије једног од следећих органских система: нервног, чулног, кожног, скелетног, респираторног, кардиоваскуларног, гастроинтестиналног, урогениталног, репродуктивног и ендокриног.
Литература
1 Comparative animal physiology, Philip C. Withers, Saunders College Publishing, 1992. 
2 Eckert animal physiology, David Randall, Waren Burggren, Kathleen French, W. H. Freeman and Company, New York, 1997.
3  
4  
5  
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
Предавања Вежбе ДОН Студијски истраживачки рад Остали часови
    4    
Методе
извођења
наставе
Планирање и реализација школског часа;
Дискусија по обављеном часу;
Семинарски рад.
Оцена знања (максимални број поена 100)
Предиспитне обавезе поена Завршни испит поена
активност у току
предавања
  писмени испит 30
практична настава 70 усмени испит  
колоквијуми      
семинари