Спецификација предмета за књигу предмета | ||||||||||
Студијски програм | Професор биологије | |||||||||
Изборно подручје (модул) | ||||||||||
Врста и ниво студија | Мастер академске студије II ниво | |||||||||
Назив предмета | Анатомија и физиологија човека | |||||||||
Наставник (за предавања) | Ђурашевић Ф Синиша | |||||||||
Наставник/сарадник (за вежбе) | Ђурашевић Ф Синиша | |||||||||
Наставник/сарадник (за ДОН) | Ђурашевић Ф Синиша | |||||||||
Број ЕСПБ | 4 | Статус предмета (обавезни/изборни) | изборни | |||||||
Услов | ||||||||||
Циљ предмета |
Планирање и реализација компаративног школског часа на нивоу основне и средње школе из одабраног органског система. | |||||||||
Исход предмета |
По завршетку курса студенти ће умети да: - Смислено и са циљем уведе ученика у наставну област; - Развије код ученика кључне компетенције које су неопходне за живот у модерном друштву; - Промовише друштвено одговорно понашање и здраве стилове живота; - Испланира поучавање и учење тако да поред специфичних предметних и исхода и компетенција, оно допринесе остваривању општих исхода образовања и васпитања и развоју општих и специфичних компетенција; - Испланира и примени различите методе, технике и облике рада ради ефикасног наставног процеса; - Испланира и реализује наставу водећи рачуна o хоризонталној и вертикалној повезаности садржаја; - Испланира и реализује наставу ослањајући се на искуства ученика, примере из cвакодневног живота, актуелна достигнућа/научне новине. |
|||||||||
Садржај предмета | ||||||||||
Теоријска настава |
||||||||||
Практична настава (вежбе, ДОН, студијски истражива-чки рад) | Планирање и реализација компаративног школског часа на примеру анатомије и физиологије једног од следећих органских система: нервног, чулног, кожног, скелетног, респираторног, кардиоваскуларног, гастроинтестиналног, урогениталног, репродуктивног и ендокриног. | |||||||||
Литература | ||||||||||
1 | Comparative animal physiology, Philip C. Withers, Saunders College Publishing, 1992. | |||||||||
2 | Eckert animal physiology, David Randall, Waren Burggren, Kathleen French, W. H. Freeman and Company, New York, 1997. | |||||||||
3 | ||||||||||
4 | ||||||||||
5 | ||||||||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||||||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски истраживачки рад | Остали часови | ||||||
4 | ||||||||||
Методе извођења наставе |
Планирање и реализација школског часа; Дискусија по обављеном часу; Семинарски рад. |
|||||||||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||||||||
Предиспитне обавезе | поена | Завршни испит | поена | |||||||
активност у току предавања |
писмени испит | 30 | ||||||||
практична настава | 70 | усмени испит | ||||||||
колоквијуми | ||||||||||
семинари | ||||||||||