Спецификација предмета за књигу предмета | ||||||||||
Студијски програм | Биологија | |||||||||
Изборно подручје (модул) | Биологија, Екологија и Молекуларна биологија и физиологија | |||||||||
Врста и ниво студија | Основне академске студије, I ниво | |||||||||
Назив предмета | Енглески језик 2 | |||||||||
Наставник (за предавања) | Јасмина Б. Арсенијевић Мијалковић | |||||||||
Наставник/сарадник (за вежбе) | ||||||||||
Наставник/сарадник (за ДОН) | ||||||||||
Број ЕСПБ | 4 | Статус предмета (обавезни/изборни) | изборни | |||||||
Услов | нема услова | |||||||||
Циљ предмета |
Циљ курса Енглески језик 2 је да се студент додатно оспособи за самостално коришћење енглеског језика у академске сврхе, пре свега како би могао да користи стручну литературу и да комуницира са члановима шире академске заједнице. Такође, студент ће се оспособити да своје знање из области биологије и резултате будућих истраживања представи користећи енглески језик. | |||||||||
Исход предмета |
Студент користи стручну терминологију и влада језичким вештинама (читање, писање, говор и слушање), што му омогућава да самостално користи енглески језик у даљој академској каријери. Са разумевањем чита стручне текстове из области биологије, молекуларне биологије и екологије, одговара на питања везано за те текстове и о њима дискутују са колегама. Студент на једноставан начин прича о области свог научног интересовања на енглеском језику, у стању је да напише своју биографију и да у симулираним условима конкуришу за стипендију. Описује научни експеримент и анализира податке који су графички приказани. | |||||||||
Садржај предмета | ||||||||||
Теоријска настава |
У оквиру овог курса, студенти ће обрађивати следеће методске јединице: Writing up a CV, Applying for research funding, Describing data collection, Basic equipment used in biology experiments, Describing an experiment, Giving a paper at a conference. Поред тога обрадиће се и области из граматике које су од изузетног значаја за студенте природних наука: Passive, Relative and participle clauses, Nouns with Latin and Greek plural, Impersonal report structures, Verb patterns: -ing form and infinitive. | |||||||||
Практична настава (вежбе, ДОН, студијски истражива-чки рад) | ||||||||||
Литература | ||||||||||
1 | McCarthy M. & O'Dell F. (2008) Academic Vocabulary in Use. Cambridge University Press, Cambridge. | |||||||||
2 | Harris M, Mower D. & Sikorzyńska A. (2007) Opportunities Upper Intermediate Students' Book. Longman. | |||||||||
3 | ||||||||||
4 | ||||||||||
5 | ||||||||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||||||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски истраживачки рад | Остали часови | ||||||
2 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Методе извођења наставе |
Предавања, рад на тексту (читање, писање, обрада текста), демонстрација, разговор, рад у групи, рад у пару, индивидуални рад | |||||||||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||||||||
Предиспитне обавезе | поена | Завршни испит | поена | |||||||
активност у току предавања |
4 | писмени испит | 30 | |||||||
практична настава | усмени испит | 40 | ||||||||
колоквијуми | 26 | |||||||||
семинари | ||||||||||